erika grahn ♥





erika, du är den bästa som finns :))
haha, att bara kunna sitta hemma i myspyskläder o käka chokladpudding..
ångrar absolut inte att jag lärde känna dig såhärbra! du är så sjukt ärlig, o så himlans söt!
jag har ALDRIG varit på dåligt humör när jag varit med dig, jag skrattar helatiden såfort jag är i närheten av dig!
when i see your face, it's not a thing that i would change, cuz you're amazing, just the way you are!
du är den ända som tar andra för dom dom är!
och jag älskar dig vännen

Kommentarer
Postat av: john :O

Plz dont even try to steal my girl friend you got your own ;)

2011-02-19 @ 18:09:23
Postat av: lisaaaaa

hah, john, i dont try to steal your girlfriend, i have my amazing boyfriend,

but i mean like friend ;)

she is the best!!!



and no :o , i don't got my own girlfriend :o, i have a BOYfriend... ;))

2011-02-19 @ 21:01:32
URL: http://jjohanssonlisaa.blogg.se/
Postat av: erika :D <3

haha ni är dumma. sluta nu.



Haha, lisa vi borde träffas oftare, nu blir det typ bara på bussen med den jobbiga killen -.-



Man kan typ inte vara sur tillsammans med dig, man måste bara skratta åt dig! Du är för rolig. :)



Lisa är bäst, så är det bara! :D :D <3

2011-02-21 @ 11:44:47
Postat av: LISA :D <3

haha jaa det måste viii!

oh ja, han e såååååå jobbig!!!!

haha exakt,man måste skratta åt dig lille fiis!!!

haha erika, vi är bäst så är det bara, :D

som jag sa, vi funkar som ekvationer, våra två minus-hjärnor ihopslagna blir det 1 + hjärna av oss :D

jag bara älskar dig vännen ♥

2011-02-21 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0