olika stilar under 2010-2011!

haha, lite bilder av mitt ''underbara'' utseeende 2010-2011!


böda camping


gotland med konfan.


nyligen.


nyligen





halva 2010 ngn gång :)

haha, påväg till karlskrona med elin!


before partytime!


skolfoto!

fick hem löshåret

girlnigth


böda camping!


nyligen!






tja, det där va en MASSA egobilder från drygt 1 år fram tills nu :)
ikväll ska jag nana tidigt, o imon ska jag städa, sen till philip, eller aa, tror dom e hos hans kompis o lanar så får sticka dit istället!
sen ska vi kolla på bio! myspys.
sen på måndag åker jag to my ohter home! stockholm, o sover över där innan vi fortsätter till grancanaria!
så på lördag blir det grovpackning!
men nu ska jag nog gå o borsta tänderna och sen nana kudden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa är en bajsss.. :) / bästa erika

2011-02-19 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0