....

don't know what to do..
i don't want to change your name at my phone.
i don't want to change my background picture at my compiuter/phone
everything i do, reminds me of you.
i just want to be cool of the situation, but how...

det ända jag vill är att få visa att jag kan ändra mig, just give me one more chance.
just trust me, i could cange hole my life just to fix our life matching..

om du bara visste hur jävla underbar du verkligen är!
hur otroligt det är hur bra humör du kan få en på,..
jag ångrar sååå mycket att jag inte berättat sånthär innan...
du är värd så mycket, det finns inte ord, jag vill kunna ge dig all kärlek du förtjänar, känner mig så hemsk att jag aldrig gett dig ''rätt'' kärlek,

jag har gjort sånna stora misstag...
jag vill inte äns erkänna det för migsjälv egentligen..
men att hag va ett sånt svin o aldrig lät dig dra dig tillbaka o att jag aldrig väntat på dig..
det är väl klart att du tycker det är jobbigt, jag börjar fatta det...
om jag bara fick 1 chans att fixa det..
jag skullle väntat på dig natt o dag, im sorry for everything ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0