Låånga nätter...

Im trying My bets to fix it, but it's not enouge..
Jag vill bara kunna säga att allt blir bra igen, att det fixar sig, men det är ju lätt för mig o säga...
Hade jag fått bestämma hade jag varit hos dig, hållt om dig, o sett till att du når bra...
Men det funkar inte så..
Det är ett stort kliv jag ska klara av att göra, när jag hade dig vid min sida, klarade jag dermesta, men hur ska det gå nu..
Såå mycket jag har i säga dig, det är heelt sjukt...
Alla minnen vi delar, alla våra underbara vänner vi umgås med...
Matlusten har försvunnit HELT, det är ingens fel, den bara försvann, poff, och det va redan innan jag fått det sagt, jag kände på mig att ngt va fel.. O så rätt jag (TYVÄRR) hade...
nu kan jag inte äns kolla på mat..
Aja, ha det bäst o sköt om dig så ses vi snart o då ***** ska du få en bamsekram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0