godnatt allahopa!

när jag skulle SKYNDA mig till stallet märkte jag att jag hade min cykel hos ERIKA, så hon fick skylla sig själv att jag kom sent :)
vi hade mysigt, satt o målade naglarna o g33kade med våra iphones...
spelade wordfued ;) jag ÄGER på det asså!
tänkte nyss lite på varför jag ska ha såå kort håt, och tror jag kom på svaret,
eftersom att min mamma alltid klippte av mitt hår när jag va liten så förblev det typ kort, medans alla andra kom med typ 1 meter långt hår, kom jag med mitt KORTA o såg ut som en gris...
men nu ska jag tvätta bort sminket o sen sova, imon ska jag upp vid 20 i 6, sen åka halv 8, o sen börjar jag inte förrens 10.10, så får la bli samma som det blev i morse, satt/låg uppe i korridoren o pkuggade matte, gjorde typ 10 sidor :D
Godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0