gokväll bloggläsare!

Well you are the one, the one that lies close to me
Whispers hello I miss you quite terribly
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms



dagen började med att jag tog bussen till ronneby vid 20 i 8, sen mötte johanna w upp mig på resercentrum vid 10 över 8, o vi satt o snackade om lite allt möjligt tills typ kvart i 9 då hon pallrade sig till skolan!
då väntade jag ca 10 min på tåget, som gick till kna för började 10.10..
roligare att åka buss/tåg ist för att sitta i skolan o glo från 20 i 8 iaf ;)

skolan idag va ganska kul, jag har lärt mig rita traktorer :D



och sen efter skolan var jag och elin och fikade på waynes!, mycket gott!
efter det åkte jag hem, gick ut med hunden,
efter det typ kl 5-6 så somnade jag med datan på magen tills klockan 20.15 typ :)
o sen kollade jag på ''bonde utan fru'' och sen gick jag o duschade :)
och nu ska jag sova igen :))
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0