gokväll nattugglor!

Idag har varit en hyffsad chill dag!
började skolan klockan halv ett idag, hade 2 lektioner, o sen sluta jag halv 3!
då gick jag vidare till solaariumet
dock ett minus med det, jag brände sönder rumpan...
sen gick jag o mötte upp karl o erika för en shoppingtur!
o erika som egentligen va den som skulle shoppa körde på ''oh no plånkan is at home...''
så jag blev den me flest påsar...
sen gick vi till ngn parfymbutik och karl tog hål i örat (HJÄÄÄLP!!!!) jag sprang ut o börja typ gråta för de gjorde sååå ont, tänk sen när JAG ska göra de dåå...
sen bär de av till hotell&restaurange grahn för att kolla på ''bonde utan fru''
men innan dehann jag o erika smörja in varandra med brun utan sol :))

sen nu ikväll har jag kollat på hur många lingon finns det i världen (IGEN)
sååååå fin!

o nu ska jag nana kudden för en ''jattelång'' dag i skolan, 8-10.30.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0