sen uppdadering!

hahah, känner att jag behöver bli bättre på att uppdatera, mer än på bara kvällen!


http://www.youtube.com/watch?v=j16phD1FFoo

droglåten för denna veckan! tack elin som påminde mig om att den fanns!
får mig o tänka på en viss person, som jag är såå fruktansvärt kär ii :)
denna ''en viss person'', har namnet marcus, o han fångade mitt hjärta första gången han tog min hand!
och som jag nämnde är jag otroligt kär i han, även om han jobbar på barnensgård!
så, nu har jag gått ut lite ur gaderoben iaf :) dags nu efter lite drygt 3 veckor av kokande kärlek!

idag gick jag o elin till ''ungdomsmotagningen'' vid 10.15, o slutade då ist för 10.30, så jag kunde gå o köpa skoor :D tyckte dom va lite dyra dom svarta, sen kunde jag inte bestämma färg, så fick bli BÅDA!
sen köpte jag ett par jeans på cubus,
o gissa VAD :DDDDD jag har sökt jobb idag! o blivit erbjuden en praktikplats inför 2an!! :DD

sen tog jag 11.05 bussen till r-by o hälsade på på min gamla skola, gissa vad kul de va o komma tillbaka när allt från kioskansvarig till rektor sa att dom saknade sin lilla glädjespridare på skolan!
och träffade massa fina vänner
sen vidare till knuthan för att åka med erika till hoby för att hon skulle ha idrott, hah kul att se!!
sen tillbaka till johannishus, köpte stjärn-chips, o fick god mat hos min lilla extrafamilj!
sen efter maten somnade jag i typ mindre än 1 timme, och erika passade på att ut och springa sen duscha!
Och nu ligger jag här helt utslagen o ska sova så snart jag är färdig med detta :)
vilket får bli nu!
puss och godnatt


sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0